parallax background
 


De 21 de ani livrăm excelență clientilor noștri..

 

Scurt istoric

CONADI a fost înființată în anul 1997 ca o companie privată românească axată pe servicii de consultanță în sectorul imobiliar. Întodeauna am fost atenți la cerințele clienților noștri, la potențialul pieței și trendurile acesteia. Dezvoltarea companiei și diversificarea portofoliului de servicii s-a realizat omogen ceea ce a permis ca astăzi, CONADI să fie una dintre puținele companii care oferă servicii imobiliare integrate.

Atributele care ne definesc compania, respectiv pasiunea pentru excelență, orientarea către client, adaptabilitatea și evoluția constantă, ne-au ajutat să fim alături de clienți importanți atât din România, cât și de clienți internaționali. Am dezvoltat un sistem organic care să susțină și să promoveze toate proiectele clienților noștri prin intermediul unei echipe de profesioniști care au capacitatea să îmbine spiritul antreprenorial cu o înțelegere perfectă a dinamicii pieței imobiliare din România.

Astăzi continuăm să ne îndeplinim obiectivele și să oferim servicii de calitate anticipând cerințele clienților noștri, ca rezultat al celor 21 de ani de experiență. Aplicând procese specifice managementului de proiect, reducem costurile și timpii în exces, iar în final munca noastră se transpune într-un grad ridicat de satisfacție a clientului.

În prezent, obiectivul nostru principal este să oferim clienților noștri o paletă completă de servicii profesionale integrate în aceeași companie, astfel încât drumul critic al proceselor să se scurteze considerabil.


Concept

Companie afiliată a grupului CONADI, CONADI Valuation este specializată în domeniul consultanței și a evaluărilor de active. Serviciile noastre se adresează tuturor entităților publice sau private, precum și persoanelor fizice care au nevoie de un sprijin profesionist atât în domeniul imobiliar sau afaceri, cât și în alte segmente conexe.

Soluții corecte și rapide

Cu ajutorul unei echipe de profesioniști, membri ANEVAR, acoperim un spectru larg de servicii, astfel că putem răspunde prompt oricărei solicitări. Experiența de 21 de ani ne-a permis să implementăm la nivelul companiei proceduri și protocoale inspirate din managementul de proiect pentru a ne atinge cu succes obiectivele. În tot acest timp, am învățat să răspundem oricărei provocări și să ne lărgim perspectivele, oferind astfel soluții corecte și rapide la orice situație.

Orientare către client

Unul dintre atributele care ne definesc și ne ghidează în activitatea de zi cu zi este orientarea către client. Ne îmbunătățim constant procedurile și ne dezvoltăm cunoștințele pentru ca serviciile noastre să aducă un grad ridicat de satisfacție fiecărui client în parte. Suntem întodeauna deschiși să invățăm din experiențele noastre și considerăm că acceptarea de noi provocări care implică ”consultanță pro-bono” ne ajută să ne dezvoltăm nivelul de cunoștințe și, prin urmare, serviciile.

Dezvoltare continuă

Dezvoltarea profesională a membrilor echipei noastre este una dintre prioritățile noastre. Mai mult, considerăm a fi responsabilitatea noastră să încurajăm dezvoltarea profesiei, motiv pentru care ne-am propus să creăm o platformă de interacțiune profesională pentru a permite schimbul de experiențe.


Profesionalismul este întodeauna prioritatea noastră principală. Vrei să afli mai multe despre noi click aici...
 

Rezultatele echipei noastre transpuse în numere înseamnă



PESTE
30000

de Rapoarte și Studii efectuate


200

de Ani experiență acumulată a echipei


21

de ani prezență pe piață


5000

de clienți mulțumiți